понедельник, 6 ноября 2017 г.

Գրականություն

Հարցեր և առաջադրանքներ
  • «Բոլոր մեծահասակները առաջ երեխա են եղել, միայն թե նրանցից քչերն են այդ բանը հիշում»: Համաձա՞յն ես Էքզյուպերիի այս մտքի հետ, պատասխանդ հիմնավորիր:
  • Այո ես համաձայն եմ էքսյուպերիի հետ,որովհետև ինչ ճանապարհ անցնում են երեխաները այդ ճանապարհը անցել են նաև մեծերը:
  • Ինչ եք կարծում՝ ինչո՞ւ են մեծահասակները երեխաներին չափում սեփական տարիների չափանիշով:
  • Մեծահասակները այդպես են մտածում իրենց մարդկային փորձը հաշվի առնելով:
  • «Քո փոքրիկ սիրտը նույնքան մեծ է, որքան արշալույսը հեռավոր բլուրների վրա»:
  •  Ինչպե՞ս ես հասկանում այս նախադասությունը:Երբևէ զղջացե՞լ ես ինչ-որ բանի համար, հատկապես ո՞ր դեպքերում ես զղջում:
  • այո զղջացել եմ : Զղջում եմ անմտացված քայլեր անելուց հետո:
  • հատկապես զղջում եմ չմտացված արարքների պատճառով:
  • Փորձիր պարզել Լիվինգսթոն Լարնեդն էլ ի՞նչ ստեղծագործություններ ունի: Չունի

Комментариев нет:

Отправить комментарий