231.Ա․Հակ․Անդր․Արտ․Համ․Նախ․Վեր․Գեր․Տար
Բ․Կարծիք,դարձնել,գրել,գտնել,հարված,զգեստ,օրոք,դասել
հակ-հակակարծիք,հակահարված,հակադասել
անդր-անդրադրաձնել
արտ-արտագրել
համ-համակարծիք,համադասել
նախ-նախօրոք
վեր-վերադաձնել,վերադասել
գեր-Գերադասել
տար-տարակարծիք,տարադասել
232.Ես սիրած վայր չունեմ:
233.Գրել-գրվել, գրավել-գրավվել, ծեծել-ծեծվել,թրջել-թրջվել,թխել-թխվել, աղացել-աղացվել, տաշել-տաշվել, վրդովել-վրդովվել,կապել-կապվել, սպանել-սպանվել, նկարել-նկարվել, կեղտոտել-կեղտոտվել:
Ուղղակի քեզ պատկերացնում այն գոյականի տեղը ում հանդեպ կատարվում է գործողություն օր.` ծեծել-մեկին ծեծում են, քեզ դնում ես այդ ծեծվողի տեղը և դառնում է` ծեծվել:
234.1.Ա տարբերակում ասվում է, որ բոլոր դասարանների աշակերտները իրար հետ քսանհինգ աշակերտ կա։
Բ տարբերակում ասվում է, որ ամեն դասարանում քսանհինգ աշակերտ կա։
2.Ա տարբերակում ասվումն է,որ շրջանի գյուղերում ընդհամենը երկու դպրոց կա։
Բ տարբերակում ասվում է, որ շրջանի ամեն գյուղում երկուական դպրոց կա։
3.Ա տարբերակում ասվում է, որ բոլոր թռչունները իրար հետ չորս փետուր գցեցին։
Բ տարբերակում ասվում է, որ ամեն մեկը չորս փետուր գցեց։
4.Ա տարբերակում ասվում է, որ ամրոցում ընկերներըվմի տուն ունեին։
Բ տարբերակում ասվում է,որ ամրոցում ամեն ընկեր իր տունն ուներ։
236 .Դուք ինչ-որ երերուն տախտակի վրա եք ամրացրել այդ վանդակը։
Ինչո՞ւ դու քո հոտն իմ դածշտում ես արածացնում։
Հավերը երկարացրեցին վզները դեպի ներքև,նայեցին դես ու դեն։
Նա իր ձիուն մեծացրել է չամչով ու գարիով։
Ես հավանաբար ձանձրացրեցի ունկնդիրներին։
Մենք անզգուշորեն թռցրեցինք արևկող անող թռչուններին։
237.Մի իրար սիրող զույգ կար։Մի ժամանակ անց տղան իմանում է,որ իր ընկերուհին դավաճանում է իրեն։Նա ցավին չէր դիմանում և ուզում էր ինքնասպան լինել։Մի օր սրճարանում նա սուրճ պատվիրելուց ծանոթացավ մատուցողուհու հետ և մի տեղ հրավիրեց։ Նրանք սկսեցին սիրել իրեր, ամուսնացան և ունեցան մի սիրուն երեխա։Եվ եթե տղան իր ընկերուհու դավաճանության մասին չիմանար նա երևի չէր էլ ծանոթանա իր իսկական կեսի հետ։Հիշեք կյանքը ինչքան էլ վատ վարվի ձեզ հետ նա հետո ձեզ կտա ավելի պայծառ նվեր։
Հ.Գ.․ Կյանքը հրաշալի չէ
239.Երբ գետը զայրանում է, կամուրջը նրա հոսանքը բաժանում է ճյուղերի։
Գետը զայրանում է, թե չէ՝ կամուրջը նրա հոսանքը բաժանում է ճյուղերի։
Որ գետը զայրանում է, կամուրջը նրա հոսանքը բաժանում է ճյուղերի։
240.Մեր ժամանակներից առաջ
Լոնդոնում գոյություն ունի մի ակումբ, որի անդամներն ապրում են հին տներում դղյակներում և չեն օգտագործում այն ինչ հայտնաբերվել է 1500 թվականից:
249.Այդ ականջակալները պատակնում են ինձ:
Այս ականջակալները իմն են:
Այս խոսքերը քեզ չեն վերաբերվում:
Այս խոսքերը քո մասին չեն:
250.Մի աղջիկ, խուճապահար թռչունի նման, մոտեցավ հավաքածներին:
Լեռն, վերջալույսի շողերով օծված,առասպելական մի նահապետ էր կարծես:
Զանգը, կարկաչուն ու հստակ ձայնը գլուխը գցած,բոլորին հավաքում էր եկեղեցում:
251.Մի թագավոր կար, որը իր անունը ուզում էր անմահացնել և ժողովրդին հաճոյանալ:Դրա համար նա գնաց բանտ, անմեղներին և զղջացողներին ազատ արձակելու համար:Բոլոր բանտարկյալները միաբերան ժխտում էին, որ նրանք են կատարել այս կամ այն հանցանքը:Ասում էին.
-Դատավորը կաշառված էր:
-Ես մեղք չունեմ գլխիս սարքել են:
-Ես անմեղ եմ:
Եվ ոչ մեկը չէր ուզում ներողություն խնդրել:Թագավորը արդեն մտածում էր, որ բոլորն էլ մարդ չէին այլ գազան:Նա արդեն ուզում էր գնար երբ մի մութ անկյունում երիտասարդի տեսավ, որը ծպտուն չէր հանել.
-Ով ես?
-Գործածս հանցանքի պատճառով ես ուզում եմ, որ ոչ ոք իմ մասին չիմանա:Դրա համար էլ ձայն չէի հանում:
Եվ երիտասարդը սկսեց իր հանցանքների մասին պատմել զղջալով, իսկ վերջում ներողություն խնդրեց:Թագավորը գտավ այն արժանուն, որին արձակեց, իսկ մնացածները մնացին բանտում:Այս պատմությունը մարդիկ պատմելով հասցրել են մինչ օրս:
252.1.Ես ուրախ կլինեմ երբ ամեն ինչ կկարգավորվի: Երբ ամեն ինչ կկարգավորվի, ես ուրախկլինեմ: Ես կարգավորվելուն պես ուրախ կլինեմ: 2.Դու քաջ ես ոը անձնվեր հաստատ դու կարդարացնես մեր հույսերը: Դու հաստատ կարդարացնես մեր հույսերը,որովհետև դու քաջ ես ու անձնվեր: 3.Մարդու արյունատար մազանոթների ընհանուր երկարությունը հարյուր հազար կիլոմետրի է հասնում,դա հասարակածից երկուսուկես անգամ երկար է: Հասարակածից երկուսուկես անգամ երկար է մարդու արյունատար մազանոթների ընդհանուր երկարությունը, որը հասնում է հարյուր հազար կիլոմետրի: Մարդու արյունատար մազանոթը երկուսուկես անգամ երկար է հասարակածից, քանի որ այն հասնում է հարյուր հազար կիլոմետրի:
253.Բոլորն ասում էին, թե դու չես կարող սովորել բարձրացում-պտտեցում պտտաձողի վրա երկու շաբաթում,բայց ես ասում էի, որ կարող եմ ու կարողացա:Երկար խոսելու կարիք չկա, եթե ասածդ կարող ես ապացուցել գործով:
254.Անիմաստ է հաշվել, թե քանի հատ ճանապարհ է կառուցվել, անիվը հայտնագործելուց հետո:
Ամեն ինչ ուրիշ կլիներ, եթե հեծանիվ ունենաի:
Փորձոմ էի հեծանիվը սարքել,բայց չկարողացա:
Քսան տարի առաջ, Տրոյական պատերազմից հետո, Ոդիսևսը տուն վերադարձավ:
Յոթանասուն տարում, ամերիկային փոստային ընկերությունը Ջեկ Լոնդոնից ընդունեց, որպես գրող և նրա պատվին նամականիշ թողարկեց:
Մեր հարևանի աղջկա հետ՝Սառաի լավ մանկություն եմ անցկացրել:
Ծովին հարմարված մարդը, ցամաքին դժվար կհարմարվի:
255
Զբոսաշրջիկները հաճախ են գնում Լոխ Նեսս լիճ:Դրա պատճառով այնտեղ շատ աղբ է լինում և Էռնեստ Էկուզերը միշտ աղբահավաք է անում:Մի աղբահավաք անելու ժամանակ նա մի դեղին առարկա տեսավ, որը նման էր ռեգբիի գնդակի:Էռնեստը դա գլորելով հասցրեց աղբարկղը:Երբ նա վերադարձավ նա արբաղկղում տեսավ միայն դեղին կճեպ, և նկատեց ջուրը ձգվող անմարդկային հետքեր:Մինչև նրանք զանգեցին և կառավարության ներակայացուցիչները եկան, աղբարկղն արդեն դատարկված էր:Բայց այդ դեղին կճեպը շատ թանկարժեք գյուտ կարող էր լիներ:
256
1.Նավի անձնակազմից, մոռացվել էր և մնացել:
2.Հակառակ կողմի Ազորյան կղզիների և Պորտուգալիայի մեջ էր նկատվել:
3.Նոյեմբերի 7-ին դուրս եկած և դեպի Ճենովա գնացող <<Մերի Սելեսթը>> հայտնաբերվեց:
4.Առագաստանը տեսնելուն պես, միանգամից
5.Նա զիգզագացեվ էր շարժվում:
6.Անձնակազմը, որը բաղկացած էր եղել ութ մարդուց:
7.Նավի վրա ամեն ինչ կարգին էր, մաքուր և իր տեղը, ոչ մի բան չէր կոտրվել:
8.Ճակատագիրը, որը հասել էր անձնակազմին:
9.Օվկիանոսում լինելու ժամանակի չափ:
257
-Ով է հայտնագործել պաղպաղակը,-հարցրեց տղան
-Տանսմեկերորդ դարում, Սիցիլիան նվաճած արաբները, հետաքրքիր ուտելիք էին պատրաստում,-պատասխանում է հայրը,- նրանք թռչնի ձվի պարունակությունը խառնում էին ջրի հետ և թողնում, որ մի օր սառչի:
-Մենակ արաբները,-հարցրեց տղան?
Հռոմեացիները ուրիշ կերպ էին դա անում,-պատասխանեց հայրը-,նրանք դեղձի կորիզը հանում էին և տեղը սառույց դնում:
-Իսկ ուրիշները,-հարցրեց տղան:
-Չինացիները, հռոմեացիներից շուտ էին այդպիսի բաներ պատրաստում և ոչ միայն դեձի հետ, այլ նարնջի, լիմոնի և այլն:Ասեմ իմանաս, դա շատ համեղ է:
260
Էնշտեյնին քննություններից առաջ հարցիր խնդիրների դժվարության մասին:Նա պատասխանեց, որ անցած տարվա հարցերն են լինելու:Աշալերտը ասեց, որ եթե այդպես լինի պատասխաններն էլ նույնը պետք է լինել:Էնշտեյնը պատասխանեց, թե իհարկե ոչ, գիտությունը շատ առաջ է անցել այդպիսի բան չի լինի:
261
Գայլն սպասում էր, որ այծյամը ննջի, որ նրան բռնի և ուտի:Այծյամը նրա միտքն իմացել էր ու չէր քնում օրեր ու օրեր, մինչև որ գայլն ինքը թմրեց և նիրհեց:Այն ժամանակ եկավ առյուծն ու կերավ գայլին:
263
Արայադստրերը`չարաճճի և գեղեցկուհի, մոտեցավ տղան:
Նինվեն`երկրի մայրաքաղաքին, պաշարում էր զորքը և սպասում հրամանի:
Նազարից`ոչ ու փուչ մարդուց, բողոքում էր կինը հարևաններին:
Սաքոն`Նազարի հետ կռվող,այդ հարսանիքում էլ էր:
Զորավարի սիրտը`իր հայրենիք Իտալիայի թշվառ վիճակից արյունոտվում էր:
Ծերունին`իր թոռնիկ Կարոյով, հաճախ հպարտանում էր:
266
Այն նախադասությունները, որոնք մի բան բացատրում են և լրացուցիչ տեղեկություն են տալիս:
268
Զարմանալի է
Անսպասելի
Ինքնասպան էր եղել
Իրականությանը ավելի մոտ, որ
271․ ՈՒղի-Մայրուղի,ախտ-դրախտ,թիռ-ուղաթիռ,աղտ-թքաղտ։ 272․Խելամիտ գովազդի շնորհիվ,<<Ֆուձի>> հյուրանոցը Ֆուձիյամա լեռան վրա 3776 մետրանոց գագաթի շրջակայքի բազմաթիվ հյուրանոցներից ամենահաջողակն է։ Գովազդը հետևյալն է,<<Եթե ձեր համարի պատուհանից Ֆուձիյաման դիտելուն վատ եղանակը խանգարի, հյուրանոցը ձեր վճարած վարձը կվերադարձնի>>։Իսկ տեսանելիությունը տասնյոթ տարվա ընթացքում ընդամենը տասնհինգ օր է վատ եղել։
Комментариев нет:
Отправить комментарий