понедельник, 8 октября 2018 г.

Պատմություն

Էրիկ Նալբանդյանը հավաքել է Ձեզ համար հանճարեղ հրամանատար Նապոլեոն Բոնապարտի 25 լավագույն մտքերը, որոնցում ընդգծված են կյանքի ճշմարտությունները.

1. Գեղեցիկ կինը դուր է գալիս աչքերին, իսկ բարին՝ սրտին։ Մեկը գեղեցիկ իր է, իսկ մյուսը թանկարժեք գանձ։
2. Հանճարեղ մարդիկ՝ մետեորներ են, որոնք աշխարհ են եկել այրվելու համար, որպեսզի լուսավորեն իրենց դարը։
3. Խոսքը պահելու լավագույն ձևը՝ դա ընդհանրապես խոսք չտալն է։
4. Անհնարը՝ դա բառ է, հիմարների բառարանից։
5. Ռուսաստանում չկան ճանապարհներ՝ միայն ուղղություն։
6. Տուր մարդուն իշխանություն և կիմանաս թե ով է նա։
7. Մի փնտրեք վատ մտադրություն այնտեղ, որտեղ ամեն ինչ կարելի է բացատրել հիմարությամբ։
8. Երբ թշնամիդ սխալ է գործում՝ պետք չէ նրան խանգարել։ Դա անքաղաքավարի է։
9. Մարդկանց կառավարելու համար գոյություն ունի երկու լծակ՝ առաջինը դա անձնական շահն է, իսկ երկրոդը՝ փողը։
10. Մահը՝ լավագույն արտաքսումն է։
11. Հիմարը մեծ առավելություն ունի կրթված մարդու հանդեպ՝ նա միշտ գոհ է ինքն իրենից։
12. Ներելով նրանց, ովքեր ինձ պախարակում են՝ ես միշտ կարող եմ ինձ նրանցից բարձր դասել։
13. Երևակայությունը տիրում է աշխարհը։
14. Գեներալ, Դուք ինձնից բարձր եք հասակով՝ ուղիղ մեկ գլուխ։ Բայց եթե շարունակեք կոպտել ինձ՝ ապա ես անհապաղ կվերացնեմ այդ տարբերությունը։
15. Վախենալ պետք է ոչ թե նրանցից, ովքեր համաձայն չեն ձեր հետ, այլ նրանցից՝ ովքեր համաձայն չեն ձեզ հետ և վախենում են ձեզ այդ մասին ասել։
16. Հասսարակական կարծիքը՝ դա թեթևաբարո կին է։
17. Բոլոր կրոնները հորինվել են մարդկանց կողմից։
18. Անչափելի է ստորության խորությունը՝ մինչև որտեղ կարող է ընկնել մարդը։
19. Պատմությունը՝ դա անցած իրադարձությունների վարկած է, որի հետ մարդիկ որոշել են համաձայնվել։
20. Ուրիշի հիմարությունները՝ մեզ երբեք խելացի չեն դարձնի։
21. Պետք չէ թույլ տալ ամուսնանալ այն զույգերին, ովքեր իրար հետ ծանոթ են վեց ամսից պակաս։
22. Սվինով կարելի է անել ամեն ինչ, բայց նրա վրա չի կարելի նստել։
23. Վսեմից ծիծաղելի՝ ընդամենը մեկ քայլ է։
24. Եթե դու ուզում ես հասնել նպատակիդ, ապա պետք է ամեն օր, թեկուզ շատ կարճ, քայլ անել դեպի այդ նպատակ։
25. Արթնացրեք ինձ՝ միայն եթե վատ լուրեր լինեն, լավերի պարագայում՝ ոչ մի դեպքում։

Комментариев нет:

Отправить комментарий