понедельник, 4 декабря 2017 г.

թարգմանություն

oднажды, кто-то сказал лилии, что она красива. Лилия ощутила себя очень счастливой, и решила, что надо и остальные цветы научить быть красивыми и тогда они тоже будут счастливы.
Она рассказывала другим цветам секрет собственной красоты, а раз она смогла, то и у других цветов тоже получиться. Поведала всем, что для идеальной красоты необходим полив трижды в неделю, средняя температура двадцать градусов и часто рыхлить землю.
Много секретов раскрыла лилия, все цветы повторяли точь-в-точь, как она им рассказала, и какие-то из них и правда стали более красивыми, чувствовали себя лучше, а у других начали гнить корни, гореть листья и состояние их ухудшалось, и они гибли. Но лилия твердила, что они просто не желают становиться красивее и не выполняют всех её правил.
Մի անգամ, ինչ որ մեկը Շուշանին(ծաղկին), որ նա գեղեցիկ է: Շուշանը իրեն շատ երջանիկ զգաց, և որոշեց, որ պետք է մյուս ծաղիկներին էլ սովորեցնել գեղեցիկ լինել, և դրանից հետո նրանք էլ երջանիկ կլինեն:
Այլ  ծաղիկներին, նա պատմում էր իր գեղեցկության գաղտնիքը, և եթե նա կարողացել է ապա ուրիշ ծաղիկներն էլ կկարողանան:


Источник: https://pritchi.ru/id_68694471
                                





     Կատանայի ամենալավ դպրոցը
Մի երիտասարդ պահակ, Կայսրի թիկնապահ, ցանկացավ սովորել տիրապետել կատանայով-Սամուրայի սրով: Նա եկավ այդ արվեստի մեծ վարպետի մոտ և խնդրեց լինել իր աշակերտ: Ուսուցիչը ուզում էր իմանալ, թե ինչ գիտի երիտասարդը, եւ նրանք մի քանի հարվածներ են փոխանակեցին:
- Որ դպրոցում ես դու սովորել: Հարցրեց հիացած ուսուցիչը:
-Ոչմի դպրոցում ել չեմ սովորել:Պատասխանեց երիտասարդը:
-Հնարավոր չէ: Դու արդեն ինչ որ մեկի մոտ սովորել ես:
-Ոչ ոչ-Ասաց երիտասարդը,-ես ամեն ինչ մենակ եմ սովորել, այն վաղտվանից երբ կայսրի ծառայության մեջ էի ես ինձ ամեն անգամ սովորեցնում եմ  չվախենալ մահից:
-Ահա թե որն է եղել քո դպրոցը: Ասաց հին վարպետը:


Источник: https://pritchi.ru/id_10041

Комментариев нет:

Отправить комментарий