227.
Հարկ եղավ-Հարկ է լինում
Ասացին-Ասում են
228.
Սարի կանաչ լանջից ջուրը գոչգոչալով իջնում էր:
Մի հոգնաց մարդ կուշտ խմեց սառը ջուրը, նստեց ծառի տակ և ասաց.
- Բարձր ձայնտ ականջ է տանում, չլիներ` լավ չէր:
-Ինչ- ինչ¬-ինչ, - զարմացավ հոսող ջուրը:
-Տեսար, - քմծիծաղ տվեց և պատասխանեց մարդը, - ձայնդ խանգարեց, խոսք քեզ չհասավ :
-Հասավ ու շատ լավ հասավ, ով կրճամիտ, - ասաց ջուրը,- ամեն բան, որ շարժվում է, ձայն պետք է հանի
229.
Հարուստ հումք, ազքատ հումք
խելքից զուրկ, Հարուստ խելք
հարուստ անտառներ, անտառա զուրկ
հանածոներից զուրկ , հարուստ հանածոներ
հարուստ գետեր, գետա զուրկ
կենդանիներով հարուստ, կենդանիներից զուրկ
230.
Ինչ առյուծ, այդ վախկոտը իր ստվերիցել է վախենում:
Այդ վախկոտն ինքն իր ստվերիցել է վախենում
Որսորդն իր հարացանն էր թփի տակ թողել
Որսորդը խուսափում էր հարևանին հանդիպելուց, ախր նրա հրացանն էր թփի տակ թողել
Պապն իր երկար կյանքի ընթացքում այդպիսի գեղեցկություն չէր տեսել
Նա հյուրերին ողջունեց նրա իմացած բոլոր լեզուներով, բայց նրանք կարծես ոչինչ չհասկացան:
Ինքը
Նա
231.
Հակ- հակադարձնել, հակակարծիք, հակահարված
Անդր- անդրադարձնել
Արտ- Արտագրել
Համ- համակարծիք, համադաս, համազգեստ
Նախ- նախօրոք
Վեր- վերադարձնել, վերագրել, վերադաս
Գեր- գերադասել
Տար-տարադասել, տարակարծիք
232.
Իմ սիրած վայրը Չեխիայի բուսաբանական այգին է: Ես այնտեղ եղել եմ երկու անգամ և այդ երկու անգամնել ինձ շատ է դուր եկել: Այնտեղ կան նաև շատ կենդանիներ, որոնց հետ դու կարող նկարվել և շոյել: Ինձ շատ դուր եկավ այն, որ այնտեղ ամեն երկրից ինչ որ բույս կար: Այգին այնքան մեծ է, որ այն ամբողջը անցնելու համար հարկավոր է 6-ից 7 ժամ: Իմ կարծիքով այնտեղ շատ հետաքրքիր կլինի գնալը ընկերների հետ և ուղղակի զբոսնել: Այնտեղ շատ են լուսանկարիչները և երեխաները:
233.
Գրվել,ծեծվել, թրջվել, սպանվել, նկարվել, կեղտոտվել
235.
Գոյություն ունեն մեկից երկու մետրի հասնող հսկա որդիներ: Այդ հսկաներից մեկը մատի հաստություն ունեցող Մեգասկոլիդեսը ապրում է իր փորած ստորերկրյա շավիղներում: Նրա օրգազնիզմն այնքան է հարմարվել ստորերկյա կյանքին` հողից հանելիս իսկույն խեղճանում է:
236.
Դուք ինչ-որ երերուն տախտակի վրա ամրացրեցիք այդ վանդակը:
Ինչու դու քո հոտն արածացրեցիր:
Հավերը երկարացրեցին վզները դեպի ներքև, նայեցին դես ու դեն:
Նա իր ձիուն մեծացրեց չամչով ու գարիով:
Ես հավանաբար ձանձրացրեցի ունկնդիրներին:
Մենք անզգուշորեն թռցրեցինք արևկող անող թռչուններին:
238.
Անցած տարիները կնճռոտել էին կնոջ դեմքը:
Կնոջ դեմքը կնճռոտվել էր անցած տարիներից:
Դահլիճը լավ կահավորել էին:
Դահլիճը լավ կահավորվեց:
Մեր ժողովուրդը մշակութային շատ արժեքներ է ստեղծել:
Մշակութային շատ արժեքներ ստեղծվել են մեր ժողովրդի կողմից:
239.
Գետը զայրանում է: Կամուրջը նրա հոսանքը բաժանում է ճյուղերի:
Գետը զայրանում է, երբ կամուրջը նրա հոսանքը բաժանում է ճյուղերի:
(Երբ)
Գետը զայրանում է թե չէ, կամուրջը նրա հոսանքը բաժանում է ճյուղերի:
(Ինչ է անում)
Գետը զայրանում է, որ կամուրջը նրա հոսանքը բաժանում է ճյուղերի:
240.
Սրտաբուխ ու մտերիմ այդ ձայնը ուշքի բերեց նրան:
Այդ ձայնը` սրտաբուխ ու մտերիմ, ուշքի բերեց նրան:
Գարնան երեկոյի նման գգվող մի ժպիտ թառել էր դեմքին:
Մի ժպիտ թառել էր դեմքին`գարնան երեկոյի նման գգվող:
Կոչտուկներով պատած ու հողաբույը ձեռքերը հարգանք էին ներշնչում:
Ձեռքերը` կոչտուկներով պատած ու հողաբույը հարգանք էին ներշնչում:
Բաժին 1 հնչյունաբանություն
1.Որ շարքի բոլոր բառերում է գրվում է
4,Ղողերոցք,Հրազդանհէկ,չէի,անէ
2.Որ շարքի բոլոր բառերում է գրվում ե
3,Բազմերանգ,օրըստօրե,հրեշ,դողերոցք
3.Որ շարքի բոլոր բառերում է գրվում օ
4,Ապօրինի,նախօրե,վաղօրոք,հանրօգուտ
4.Որ շարքի բոլոր բառերում է գրվում օ
4,Հանապազօր,առօրյա,անօրինություն,ոսկեզօծ
5.Որ շարքի բոլոր բառերում է գրվում ո
4,հանապազորդեռոտանի,կրծոսկր,լացուկոց
Բաժին 1 հնչյունաբանություն
1.Որ շարքի բոլոր բառերում է գրվում է
4,Ղողերոցք,Հրազդանհէկ,չէի,անէ
2.Որ շարքի բոլոր բառերում է գրվում ե
3,Բազմերանգ,օրըստօրե,հրեշ,դողերոցք
3.Որ շարքի բոլոր բառերում է գրվում օ
4,Ապօրինի,նախօրե,վաղօրոք,հանրօգուտ
4.Որ շարքի բոլոր բառերում է գրվում օ
4,Հանապազօր,առօրյա,անօրինություն,ոսկեզօծ
5.Որ շարքի բոլոր բառերում է գրվում ո
4,հանապազորդեռոտանի,կրծոսկր,լացուկոց
Комментариев нет:
Отправить комментарий